Zeilen voor volwassenen

Altijd al willen leren zeilen? Of wil je het zeilen nog beter onder de knie krijgen?
Dat kan bij WSV Drachten-Veenhoop!

Op de woensdagavonden (vanaf 18.30 uur) en de zaterdagochtenden (vanaf 9.30 uur)  bieden we zeillessen aan voor onze leden, in de Polyvalken van onze vereniging. Met een zeilinstructeur en twee of drie deelnemers ga je het water op en leer je in een aantal lessen de beginselen van het zeilen. Of leer je een aantal vaardigheden die je nog beter onder de knie wil krijgen.

De lessen worden gegeven DOOR leden, VOOR leden. Veel van onze zeilinstructeurs hebben geen diploma's om les te geven, maar kunnen wél goed zeilen én vinden het leuk om kennis door te geven. De lessen zijn dan ook voor zowel de instructeurs als ook voor de deelnemers laagdrempelig.

De zaterdagochtend reserveren we voor échte beginners. Op de woensdagavonden is iedereen welkom voor les op verschillende niveau's. Mocht je woensdagavond of zaterdagochtend niet kunnen, geef dan in de mail even aan wanneer je wel kan. Dan proberen we voor jou een instructeur te zoeken die dan mogelijk ook beschikbaar is. Geef in de mail ook even aan welke zeilervaring je al hebt en wat je zou willen leren.

Een eerste kennismakingsles voor Valkzeilen is er voor iedereen, ook als je (nog) geen lid bent dan kan je mee doen met de kennismakingles. Mocht je het leuk vinden en meer lessen willen volgen dan dien je eerst lid te worden van de vereniging.
Je betaalt PER les. Een les duurt ongeveer 3 uur. De kosten hiervan zijn € 25,-.

De coördinator voor het Valkzeilen voor volwassenen is Sigrid van Zoelen-Bax.
Voor meer informatie is zij bereikbaar op telefoonnummer: 06-10485931. Appen kan ook.
Je kan ook contact opnemen met Sigrid via de mail: sigrid AT effect4all DOT nl

Opgeven kan via: sigrid AT effect4all DOT nl

Kosten

Om deel te nemen moet je lid zijn van de vereniging. Kosten lidmaatschap: € 55,- per jaar (2023). Daarnaast wordt er een bijdrage van € 25- per les gevraagd.

Kijk in de Kalender » voor onze activiteiten!

53.8
3.135.183.187