Les 2 en 3 Cursus Suppen voor Beginners

Wil je echt leren suppen?
En heb je de kennismakingsles gevolgd? Of kun je al een beetje suppen? Schrijf je dan in voor les 2 en 3 van de Cursus Suppen voor Beginners. Hiermee krijg je het suppen goed onder de knie. Opstappen, leren staan en balanceren op je board, draaien en keren, houding, techniek, materiaalgebruik en veiligheid staan centraal.

Aantal deelnemers
Het minimum aantal deelnemers is vier, het maximum is acht. Er wordt een groepsapp aangemaakt, mocht door omstandigheden de tocht niet doorgaan, of ben jezelf verhinderd, dan kan dat via de app worden doorgegeven.

Kosten
 € 20,- (leden) en € 35,- (niet-leden), inclusief gebruik board, zwemvest en gratis koffie/thee na afloop van elke les. We maken gebruik van automatische incasso, waarbij het bedrag pas wordt afgeschreven als de les heeft plaatgevonden.

Korting als je lid bent of wordt van Watersportvereniging Drachten-Veenhoop
Leden krijgen korting. Een lidmaatschap (€ 56,- per jaar) is dan ook al gauw aantrekkelijk. De vereniging kent een gezinslidmaatschap, dat wil zeggen dat wanneer je lid bent, ook voor een eventuele partner en/of thuiswonende kinderen tot 18 jaar, deze kortingen van toepassing zijn. Dus ook bij activiteiten als zeillessen, cursussen vaarbewijs of de aanschaf van een supboard. Voor meer informatie lidmaatschap klik hier.

Inschrijven voor les 2 en 3
Hieronder staan de data vermeld. Inschrijven kan via de inschrijfformulieren onderaan deze pagina.
Als je je inschrijft voor les 2 dan sta je automatisch ook in geschreven voor les 3.
Inschrijving voor de les betekent dat je akkoord gaat met de voorwaarden en dat je deelneemt op eigen risico zoals beschreven in bijgaand formulier: voorwaarden-deelname-aan-activiteiten-wsvdrachtenveenhoop
Per deelnemer moet je apart een inschrijvingsformulier invullen, dit in verband met de automatische registratie van het aantal deelnemers en de automatische incasso welke is in gesteld op een vast bedrag per inschrijving per deelnemer.

Maandagavonden
3 juni en 10 juni 19.15 uur      Instructeur Baukje Burggraaf
24 junin en 1 juli 19.15 uur     Instructeur Baukje Burggraaf
19 en 26 augustus 19.00 uur  Instructeur Baukje Burggraaf