Zomeravondzeilen

wedstrijdelement en gezelligheid!

Kom op donderdagavond naar ons clubhuis voor een gezellige zeilwedstrijd! Op donderdagavond zeilen we in clubverband een wedstrijd op een nabijgelegen vaarwater. De wedstrijd is toegankelijk voor alle open zeilboten, van Laser tot Valk. De wedstrijdleiding van onze vereniging zet een parcours uit. Ook zijn er een start- en finishboot. Om mee te doen moet je lid zijn van de vereniging. Op het ogenblik zijn we nog op zoek naar mensen die met een boot de start- en finish willen verzorgen en het wedstrijdparcours mee helpen uitzetten.

Wanneer?

Donderdagavonden.We zoeken iemand die dit wil coördineren en iemand die met zijn boot als wedstrijdboot de start en finisch wil verzorgen en het wedstrijdparcour wil uitzetten. Wie? info@wsvdrachtenveenhoop.nl

Alleen voor leden. Kosten € 5,-

Kijk in de Kalender » voor onze activiteiten!

33.9
18.218.209.8