Wat heeft de watersportvereniging jou te bieden?

• Er is een actieve jeugdafdeling, waar kinderen leren zeilen in Optimisten, Lasers en Splashes. Daarnaast worden er  leuke activiteiten georganiseerd, zoals een keer meevaren op een Skûtsje en een nachtspeurtocht
  • De vereniging heeft vier Valken, hierin worden zeillessen aan volwassenen gegeven.
  • Als de Valken niet voor de lessen worden gebruikt kunnen leden voor slechts 200 euro per jaar er gebruik van maken, inclusief buitenboordmotor en benzine.
  • Ook is de vereniging actief met suppen. Er worden clinics en lessen voor beginners georganiseerd, evenals zomeravondtochten.
  • Voor motorbootvaarders organiseert de vereniging twee keer per jaar een tocht, met Pinksteren en een weekend in oktober. Ook andere boten zoals kajuitboten zijn van harte welkom
  • De vereniging organiseert in de winterperiode de cursussen zoals Vaarbewijs 1 en 2 en Kustnavigatie.
  • Ook organiseert de vereniging in de winter maandelijks een lezing op zondagmiddag, bijvoorbeeld over varen op het wad of varen op de oceaan
  • Het clubhuis is een gezellige ontmoetingsplek voor watersporters. In het seizoen zijn de kantine en het terras elke donderdagavond open.
  • Voor leden altijd gratis koffie en thee.
  • Daarnaast behartigt de vereniging de belangen van watersporters en is betrokken bij diverse ontwikkelingen op het gebied van watersport rondom Smallingerland

Voordelen voor leden:

Activiteiten alleen voor leden:

• Jeugdzeilen
  • Zeilcursussen voor volwassenen
  • Voor 200 euro zeilen in een Valk van de vereniging

Kortingen voor leden:​​​​

• tot 40% korting op suplessen en suptourtochten
  • 25% korting op de cursussen Vaarbewijs 1 & 2 en Kustnavigatie
  • 10% korting op het verzekeren van je boot bij FBTO
  • 6% korting bij aankopen in de winkel van Aspius Hengel- en watersport in Drachten
  • 5% korting bij zeillesssen en het huren van boten bij Zeilschool ‘de Ulepanne’ in Balk.

Kosten lidmaatschap

Het lidmaatschap van watersportvereniging Drachten-Veenhoop voor 2024 is € 56-  (2025: €57,-) De vereniging kent daarbij een gezinslidmaatschap, dat wil zeggen dat ook de eventuele partner en/of kinderen tot 18 jaar gebruik kunnen maken van de voordelen en kortingen welke ook voor het lid gelden. Alleen het lid dient zich in te schrijven als lid, een eventuele partner en/of kinderen hoeven dat niet te doen.

Nieuwe leden betalen bij toetreding:
- tussen 1 januari en 1 september 100% contributie
- tussen 1 september en 1 november 50% contributie
- na 1 november 25% contributie

Lid worden? Schrijf je in via onderstaand inschrijfformulier:

Van je inschrijving krijg je via de mail een bevestiging. Niet ontvangen? Kijk dan ook even in je Spam-box.

Je hebt je gebruikersnaam nodig om in te loggen in het ledengedeelte:
Je gebruikersnaam mag alleen uit cijfers en letters bestaan en is minimaal 8 tekens lang!

Betaling van je lidmaatschap is alleen mogelijk middels automatische incasso!

Ik geef WSV Drachten-Veenhoop toestemming voor het incasseren van de kosten voor het lidmaatschap van mijn bankrekening:

Lees het Huishoudelijk reglement →, Onze Huisregels → en ons Privacy statement →

Door je in te schrijven machtig je WSV Drachten-Veenhoop om de kosten van het lidmaatschap via automatische incasso van je rekening af te schrijven. Na het registreren, ontvang je je persoonlijke logingegevens van ons ledengedeelte en kun je je contact- en adresgegevens en overige informatie verder invullen en/of aanpassen.

37.5
3.141.31.209