14.10.2021
Nieuwsbrief 8 2021

Graag willen we met deze extra nieuwsbrief jullie hulp vragen. Met de actie RABO ClupSupport kan ook onze vereniging financieel ondersteund worden. Vorig jaar werd door deze actie onze kas met maar liefst € 764,- gespekt!
Beschouw deze actie niet als RABO sluikreclame, maar als mogelijkheid om je vereniging te steunen. Als je een betaalrekening hebt kun je als RABO-lid je stem uitbrengen.

Het bestuur wil aan Rabo-leden vragen om voor 25 oktober te stemmen op Watersportvereniging DrachtenVeenhoop. Je mag drie stemmen uitbrengen, dus je kunt ook nog twee andere verenigingen steunen.

Hoe? > in uw internetbankieren of uw smartphone app klikt u achtereenvolgens op link:
 - service
 - zelf regelen
 - stem op jouw club
 - breng je stem uit

Binnenkort verschijnt er weer een uitgebreide nieuwsbrief, met daarin onder andere het winterprogramma en een vooruitblik naar volgend jaar.

52.7
3.144.252.140