Verhuur Supboards
Er is veel vraag naar verhuur van sups. Als watersportvereniging is dit voor onze vrijwilligers moeilijk in te vullen, er moet namelijk altijd iemand aanwezig zijn bij zowel de uitgite als de inname van de boards. Het huren van een board is wel mogelijk via Supschool Drachten. Online kun je een board reserveren om zelfstandig heerlijk het water op te gaan.

Wat zijn de mogelijkheden vanaf deze startlocatie?
Vanaf Watersportvereniging Drachten-Veenhoop zijn er meerdere mogelijkheden om volop op het water te genieten en een leuke tocht te maken.

• Tocht over De Drait (rustig water, nauwelijks bootverkeer).
  • Tocht richting Oudega (langs Smalle Ee, voor meer ervaren suppers, vanwege golfslag door boten).
  • Tocht richting Opende of De Leyen over het Diepe Gat, voor meer ervaren suppers, vanwege golfslag door boten).
  • Tocht richting centrum Drachten (relatief rustig vaarwater door woonwijken en mogelijkheid om winkels en        horecagelegenheden te bezoeken).

Kosten:
€ 15,- voor 2 uur. Leden van watersportvereniging DrachtenVeenhoop krijgen 15% korting.

Een board reserveren
Dit kan via de websitewww.supschooldrachten.nl

Kijk in de Kalender » voor onze activiteiten!

33.6
3.144.124.232