21.01.2023
Nieuwsbrief 3 2023

Zonder jouw hulp lukt het niet

Tussen 1 mei en 1 oktober willen we graag de kantine open hebben op donderdagavond, tussen 19.00 uur en 22.00 uur. Waardoor leden en andere watersporters elkaar 1 keer per week kunnen ontmoeten. Voor een kopje koffie, een praatje of gewoon voor de gezelligheid.

Of omdat het leuk en gezellig is als:
- je kind zeilles krijgt
- jij dan zelf zin hebt in een drankje
- je kind misschien ook wel wat wil drinken
- je zelf zeilles hebt gehad en nog even na wilt praten
- je suples hebt gehad
- je een zomeravond sup-tocht hebt gedaan
- je met de deelboot bent weggeweest
- je geroeid of een kanotocht gemaakt hebt
- je het gras hebt gemaaid rondom het clubgebouw
- je het terrein hebt opgeruimd en schoon gemaakt

Daarom willen we de kantine bemensd hebben. En daar is jouw hulp bij nodig. We willen een rooster maken waarbij mensen 1 of 2 keer in het seizoen een kantinedienst doen. Per avond willen we in principe twee mensen inplannen. Hoe meer mensen zich aanmelden hoe leuker en makkelijker het voor iedereen wordt. Daarbij willen we nadrukkelijk ook een beroep doen op ouders wiens kind bij de vereniging zeilles krijgt. Zonder de inzet van leden kan een vereniging niet bestaan. Tot nu toe hebben zich 9 mensen opgegegeven, wat echt te weinig is voor een planning van 22 avonden.

Wat moet je doen?
- bij mooie weer de tafels en stoelen buiten zetten
- koffie en thee zetten
  (koffie en thee zijn voor leden gratis)
- drankjes verkopen
  (we werken met QR-codes, zodat we geen contante betalingen hebben)
- opruimen en tafels en stoelen weer binnen zetten.

Wil jij de vereniging helpen? Eventueel samen met je partner, vriend of vriendin? Geef je dan (samen) op. En mocht je op een avond uiteindelijk toch niet kunnen dan is onderling ruilen altijd mogelijk.

Aanmelden bij Frans van der Burg:  info@wsvdrachtenveenhoop.nl
- je naam of namen
- telefoonnummer(s)
- mailadres(sen)
- indien mogelijk: een of twee voorkeursdata

Natuurlijk nemen we daarna contact met je op en krijg je een uitgebreide uitleg.

Dank je wel

26.8