Nieuwsbrief 5 2024

Algemene Leden Vergadering
Dinsdagavond 19 maart

Nog even een remnider. Kom je ook?

Inloop vanaf 19.30 uur. De vergadering begint om 20.00 uur. Met mooie beelden van het afgelopen jaar en de plannen voor dit jaar.

EN.... je kunt meteen de nieuwe wimpel 2024 van de Marrekrite meenemen.

De agenda en de bijbehorende stukken staan op het interne gedeelte van de website. Je komt daar door op de home-page van de website in te loggen met je bebruikersnaam en wachtwoord. Mocht je deze niet weten dan kun je deze tijdens het inloggen opvragen, ze worden dan gestuurd naar het mailadres waarop je de nieuwsbrief ontvangt.

Wimpel Marrekrite
Vanaf 19 maart te koop bij de WSV

De vertrouwde Marrekritewimpel is vanaf 2024 een stuk duurzamer. De nieuwe ‘groene’ wimpel wordt gemaakt van 100% gerecyclede petflessen en wordt lokaal geproduceerd door de Dokkumer Vlaggen Centrale, in Fryslân zelf!

Als Marrekrite zijn we heel trots op deze duurzaam en lokaal geproduceerde wimpel. Onze aanlegvoorzieningen, de Marrekrite steigers, worden sinds een aantal jaren al vernieuwd met gerecycled kunststof. Datzelfde geldt voor de welbekende wandel- en fietsknooppuntpalen. De knooppunt- en routebordjes en de borden bij onze aanlegvoorzieningen vervangen we bij schades zoveel mogelijk door borden van biobased materiaal.

Al jaren is de prijs van de wimpel niet omhoog gegaan. Helaas viel daar dit jaar niet aan te ontkomen. De prijs voor een kleine wimpel bedraagt €20,-. WSV Drachten-Veenhoop is een van de verkooppunten van de Marrekrite. We hebben vooralsnog 35 wimpels ingekocht.

Elke donderagavond is het clubhuis open, vanaf 19.00 uur, en kun je de wimpel afhalen. Mocht dat niet passen bel dan even met Djurre Botenga: 06- 51058801. Je ondersteunt daarbij ook nog eens de vereniging, van elke verkochte wimpel krijgt de vereniging €1,- Neem meteen ook een wimpel mee voor familieleden, vrienden of buren.

65.4
3.137.172.68