21.03.2023
Nieuwsbrief 7 2023

Woensdag 22 maart: ALV. Kom jij ook?

Wil jij ook weten hoe het met de vereniging gaat? En welke plannen we hebben voor dit jaar en wil je daarin meedenken? Of heb je zelf ideeën? Woensdag 22 maart ben je van harte welkom op onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering.

We nemen dan ook afscheid van Joost Coolegem als bestuurlid. Joost zit sinds 2016 in het bestuur en heeft enorm veel werk verzet om het nieuwe clubhuis te realiseren. Ook willen we meteen een aantal nieuwe bestuusleden aan jullie voorstellen.

De agenda en bijbehorende stukken staan op het alleen voor leden toegankelijke deel van de website. Daar kom je door rechtsboven in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Mocht je deze niet (meer) weten dan kun je deze tijdens het inloggen opvragen, ze worden dan verstuurd naar het mailadres waarop je ook deze nieuwsbrief ontvangt.

Inloop vanaf 20.00 uur. De vergadering begint om 20.15 uur.

Donderdag 23 maart: Overleg Vrijwilligers

Veel leden hebben aangegeven te willen helpen bij de bezetting van de kantine, bij het schoonmaken van het clubhuis of bij het onderhoud van het clubhuis en terrein. Iedereen die zich heeft opgegegevn heeft een uitnodiging ontvangen voor een overleg waarin we een en ander uitleggen en verder samen willen uitwerken.

Heb je je niet opgegeven maar zou je ook wel mee willen helpen, dan ben je van harte welkom.

Inloop vanaf 20.15 uur. We beginen om 20.30 uur.

63.1
3.133.119.66