07.12.2021
Nieuwsbrief 9 2021

Binnenkort kun je van het bestuur weer een uitgebreide nieuwsbrief ontvangen. Bij deze alvast informatie over Suppen in de winter waar we zondag 12 december al mee willen beginnen, vandaar. Iets voor jou? Geef je dan snel op.

Wintersuppen

We gaan starten met Suppen in de winter omdat:

• - het in deze periode op het water prachtig is
  • - we in deze periode fit willen blijven.

We beginnen om 9.30 uur met een warming-up op de kant en gaan vervolgens een dik uur suppen. Na deze heerlijke work-out is er koffie of thee met koek. Omdat het water koud is, is het noodzakelijk dat je sup-ervaring hebt en je een wetsuit of drysuit draagt. Deelname is op eigen risico, je kunt een zwemvest van de watersportvereniging gebruiken.

Kosten

De tocht gaat door bij meer dan 5 personen. De kosten voor leden van watersportvereniging Drachten-Veenhoop zijn €7,50 per keer met een eigen board en €10,- als je een board van de vereniging gebruikt. Voor niet-leden zijn de kosten €10, - dan wel €12.50 per keer. Inclusief koffie/thee en koek na afloop. Betaling per keer na afloop van de tocht.

Op onderstaande data gaan we erop uit:

• zondag 12 december
  • vrijdag 31 december: oudejaarstocht met oliebollen
  • zaterdag 22 januari
  • zondag 13 februari
  • zaterag 5 maart
  • zondag 3 april

Opgeven kan door een mailtje te sturen naar Wypkje, het mailadres is: supschooldrachten@hotmail.com , hierin graag je naam, mobielnummer en datum opgave vermelden. Voor eventuele vragen kun je ook een mail sturen of contact opnemen met Wypkje: 06-55735669

36.1
3.146.221.204